Το νέο Ford Ranger αλλάζει τα δεδομένα

Το νέο Ford Ranger αλλάζει τα δεδομένα

Το νέο Ford Ranger μεταμορφώνει την εμπειρία pickup καθώς είναι ανθεκτικό, ικανό, στυλάτο, άνετο και ασφαλές.

Το νέο Ford Ranger συνδυάζει την αντοχή και τις ικανότητες ενός pickup με έξυπνες τεχνολογίες, εξαιρετική ασφάλεια και τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και άνεσης. Το Ranger προσφέρεται με τρεις τύπους καμπίνας – Double, Rap και Regular – και μία εκτενή λίστα πρακτικών χαρακτηριστικών που διατίθενται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Όλες οι καμπίνες είναι από τις πλέον ευρύχωρες στην κατηγορία. Το μικρομεσαίο pickup κυκλοφορεί σε 4x2 (από 21.100€) και 4x4 (από 25.350€ Rap Cab) εκδόσεις. Λανσάροντας μία εντελώς νέα φιλοσοφία, το Ranger σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με στόχο να είναι το πρώτο ή μεταξύ των πρώτων στην κατηγορία του σε όλους τους τομείς που είναι σημαντικοί κυρίως για όσους το χρησιμοποιούν σαν επαγγελματικό εργαλείο και παράλληλα σαν επιβατικό αυτοκίνητο, όπως επίσης και σαν όχημα ελεύθερου χρόνου.

Το Ranger συνδυάζει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο και κορυφαία ικανότητα ρυμούλκησης με καινοτομίες και ανέσεις που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όλες οι κατηγορίες πελατών. «Το νέο Ranger είναι χαρακτηριστικό δείγμα της παγκόσμιας στρατηγικής ‘One Ford’. Η εταιρία  δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που καλύπτει διαφορετικές ανάγκες στις διάφορες αγορές, βασίστηκε σε πόρους, εγκαταστάσεις και τεχνογνωσίες από τις διάφορες χώρες όπου δραστηριοποιείται η Ford για να προσφέρουμε τελικά ένα προϊόν παγκόσμιων προδιαγραφών. Τα χαρακτηριστικά που απαιτούν οι αγοραστές pickup από το όχημά τους είναι ανάλογα με τις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν από χώρα σε χώρα. Η πραγματική πρόκληση ήταν να κατασκευάσουμε ένα Ranger που να είναι ανθεκτικό αλλά άνετο, σκληροτράχηλο αλλά με στυλ, ασφαλές, προηγμένο τεχνολογικά αλλά ισχυρό και παράλληλα  προσιτό.  Δεν έγινε κανένας συμβιβασμός εδώ» δήλωσε ο Γιάννης Ταβανίδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Ford Motor Ελλάς. Το νέο Ford Ranger είναι το πρώτο Pick-up που έχει επιτύχει πλήρη βαθμολογία 5 αστέρων στο Euro NCAP, γεγονός ιδιαίτερα εντυπωσιακό καθώς τα πρότυπα γίνονται όλο και πιο απαιτητικά με την πάροδο του χρόνου, με την αυξανόμενη σημασία στην προστασία πεζών να γίνεται ακόμα πιο απαιτητική για τα ψηλά οχήματα της κατηγορίας Pick-up. Επιπλέον, ορισμένες εκδόσεις εφοδιάζονται με Electronic Stability Program (ESP) και προηγμένους αισθητήρες οι οποίοι παρακολουθούν συνεχώς την πορεία του οχήματος και τη συγκρίνουν με τις προθέσεις του οδηγού σύμφωνα με τις εντολές του στο τιμόνι. Το ESP ενσωματώνει και άλλες λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευστάθεια και έλεγχο του οχήματος:

•    Hill Descent Control: Βοηθά το οδηγό στις απότομες κατηφόρες

•    Hill Launch Assist: Βοηθά στην εκκίνηση σε απότομες κλίσεις

•    Trailer Sway Control: Προσφέρει έλεγχο ευστάθειας κατά τη ρυμούλκηση τρέιλερ

•    Adaptive Load Control: Βέλτιστη ευστάθεια οχήματος ανεξαρτήτως φορτίου

•    Emergency Brake Assist: Παρέχει πρόσθετη πίεση πέδησης σε φρεναρίσματα ανάγκης

•    Emergency Brake Light: Προειδοποιεί τους άλλους οδηγούς ενεργοποιώντας τα φλας όταν το όχημα φρενάρει απότομα

•    Roll-Over Mitigation: Αποτρέπει την ανατροπή του οχήματος


Το Ranger προσφέρει επίσης νέες τεχνολογίες παθητικής ασφάλειας, με τη διαθεσιμότητα και το είδος των αερόσακων να ποικίλει ανάλογα με το μοντέλο. Πλευρικοί αερόσακοι τύπου κουρτίνας διατίθενται για όλες τις καμπίνες για πρώτη φορά. Οι συγκεκριμένοι ενεργοποιούνται από την οροφή δημιουργώντας ένα μαξιλάρι προστασίας για το κεφάλι των επιβατών των εξωτερικών καθισμάτων σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Το ‘μαξιλάρι’ είναι σχεδιασμένο για να προστατεύει τους επιβάτες και των δύο σειρών καθισμάτων, καλύπτοντας την πάνω πλαϊνή δομή και τις κρυστάλλινες επιφάνειες από την κολόνα Α μέχρι τη C. Επίσης διατίθενται νέας σχεδίασης πλευρικοί αερόσακοι προστασίας θώρακα που ενεργοποιούνται από το κάθισμα του οδηγού και του συνοδηγού, μειώνοντας τα φορτία που δέχεται το σώμα σε μία πλευρική σύγκρουση. Νέοι εμπρόσθιοι αερόσακοι διατίθενται για τον οδηγό και το συνοδηγό, σε συνδυασμό με προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και περιοριστές φορτίου. Το νέο Ranger διαθέτει σύγχρονη εμφάνιση με χαρακτηριστικά και ανέσεις που συνήθως συναντάμε σε επιβατικά μοντέλα. Νέες επενδύσεις εσωτερικού και υλικά που αντέχουν σε απαιτήσεις σκληρής επαγγελματικής χρήσης προσφέρουν μία εικόνα διαχρονικής ποιότητας.

Η κολόνα B στο Double Cab έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός, προσφέροντας τον καλύτερο στην κατηγορία χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, και άνεση στην περιοχή των γονάτων. Αξιοποιώντας πλήρως το ευρύχωρο εσωτερικό, το Ranger Double Cab διαθέτει 23 αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα – υπερέχοντας σε πρακτικότητα από όλους τους ανταγωνιστές του. Ο βαθύς θάλαμος της κεντρικής κονσόλας είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία στα  8,5 L και χωράει μέχρι έξι κουτάκια αναψυκτικών τα οποία και ψύχει στα μοντέλα με αεραγωγό από το A/C. Το ντουλαπάκι χωράει  laptop 16 ιντσών, ενώ οι θήκες στις πόρτες έχουν χώρο για μπουκάλια νερού 1,5 λίτρου. Άφθονοι χώροι για κινητά τηλέφωνα και άλλα μικροαντικείμενα υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα και σε σημεία εύκολης πρόσβασης από τον οδηγό. Κάτω από τα πίσω καθίσματα, συναντάμε έναν εύχρηστο, κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Στοχεύοντας στη θέση του ηγέτη της καινοτομίας, το  νέο Ranger υιοθετεί έξυπνες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης. Σε ορισμένα μοντέλα με Bluetooth®1, USB και συνδεσιμότητα iPod®2, προσφέρεται φωνητικός έλεγχος ραδιοφώνου, CD, iPod, USB, ηλεκτρονικού A/C και κινητού τηλεφώνου. Διζωνικός έλεγχος κλιματισμού και cruise control διατίθενται με τις ανώτερες εκδόσεις και ορισμένα μοντέλα διαθέτουν οθόνη πέντε ιντσών με σύστημα πλοήγησης. Η παραγωγή του Ranger ξεκίνησε στην Ταϋλάνδη, για αγορές της Ασίας Ειρηνικού και στις ανανεωμένες εγκαταστάσεις παραγωγής στη Ν. Αφρική, για την τοπική αγορά και την Ευρώπη. Αργότερα, θα ξεκινήσει η παραγωγή στην Αργεντινή για τη Νότια Αμερική. Οι κινητήρες του νέου Ford Ranger συνδυάζουν υψηλά επίπεδα ιπποδύναμης και ροπής με κορυφαία απόδοση καυσίμου. Διατίθενται τρεις νέοι κινητήρες κατάλληλοι για κάθε χρήση και κάθε τσέπη. Για πρώτη φορά, ορισμένα Ranger θα διατίθενται με εξατάχυτο μηχανικό ή εξατάχυτο αυτόματο  κιβώτιο ώστε να επιτυγχάνεται μείωση στροφών του κινητήρα και μεγαλύτερη αυτονομία στα μεγάλα ταξίδια ή σε διαδρομές πόλης.

Το νέο Ranger έχει δοκιμαστεί για να αντέχει τις σκληρότερες προκλήσεις. Έχει μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης, μεταφοράς φορτίου, βάθους βύθισης και αναρρίχησης από πολλούς ανταγωνιστές του. Οι ικανότητες ρυμούλκησης και βάθους βύθισης του Ranger είναι κορυφαίες στην κατηγορία. Το Ranger μπορεί να ρυμουλκήσει τώρα μέχρι 3.350 kg σε ορισμένα μοντέλα diesel ενώ η 4x4 έκδοση μπορεί να βυθιστεί μέχρι 800 mm σε νερό ακόμα και πλήρως φορτωμένη. Το ωφέλιμο φορτίο είναι επίσης εξαιρετικό, πάνω από 1.350 kg σε μερικά μοντέλα 4x2, όπως και η απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 241 mm. Οι ανώτερες ικανότητες του Ranger σε συνθήκες off-road οφείλονται σε ένα νέο, συμπαγές εμπρός διαφορικό, στο νέο αναβαθμισμένο πίσω άξονα και στις μικρότερες συνολικά σχέσεις μετάδοσης. Ένα στιβαρό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο τετρακίνησης – για μηχανικά και αυτόματα κιβώτια – επιτρέπει στους οδηγούς να αλλάζουν εν κινήσει από 4x2 σε 4x4 high οποιαδήποτε στιγμή μέσω διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση σε συνθήκες εκτός δρόμου, ορισμένα Ranger εφοδιάζονται με Traction Control System που διατηρεί την ευστάθεια μεγιστοποιώντας την πρόσφυση σε κάθε κινητήριο τροχό. Αντίθετα με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μπορεί να μειώνει το επίπεδο ροπής του κινητήρα όσο χρειάζεται ώστε να τη μεταφέρουν οι τροχοί, αλλά και να φρενάρει ατομικά τον τροχό που σπινάρει ώστε η ροπή να μεταφέρεται στον τροχό ή τους τροχούς με τη μέγιστη πρόσφυση.



Super League 2, Ηρακλής - ΠΑΟΚ Β’ 2-0: Πήρε το ντέρμπι ο «Γηραιός» και ανεβαίνει
Super League 2, Ηρακλής - ΠΑΟΚ Β’ 2-0: Πήρε το ντέρμπι ο «Γηραιός» και ανεβαίνει
Euroleague, Μονακό: Συνάντηση με Σπανούλη στη Θεσσαλονίκη - Πιέζουν οι Γάλλοι
Euroleague, Μονακό: Συνάντηση με Σπανούλη στη Θεσσαλονίκη - Πιέζουν οι Γάλλοι
Ολυμπιακός - ΑΕΚ: Τα σχέδια Μεντιλίμπαρ και Αλμέιδα για ενδεκάδα - Οι σίγουροι και τα διλήμματα
Ολυμπιακός - ΑΕΚ: Τα σχέδια Μεντιλίμπαρ και Αλμέιδα για ενδεκάδα - Οι σίγουροι και τα διλήμματα
Eurobasket 2025, Εθνική Ελλάδας - Μεγάλη Βρετανία: Θέλει… εκδίκηση στην Πυλαία - Η ώρα και το κανάλι
Eurobasket 2025, Εθνική Ελλάδας - Μεγάλη Βρετανία: Θέλει… εκδίκηση στην Πυλαία - Η ώρα και το κανάλι
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved