Η Alfa Romeo στο Παρίσι
Η Alfa Romeo επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού με ένα θεαματικό περίπτερο, που αναδεικνύει το δυναμισμό και τις σπορ αξίες της μάρκας.
Τέσσερις MiTo παρελαύνουν μέσα στο όμορφο περίπτερο: μια έκδοση του Safety Car που χρησιμοποιήθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike Eni FIM SBK, δυο εκδόσεις που θα παρουσιαστούν επίσημα τους ερχόμενους μήνες και προέρχονται ακριβώς από τη MiTo Safety Car -μια περιορισμένης έκδοσης 1.4 Multiair 170 HP Superbike Limited Edition που θα παραχθεί σε 200 αυτοκίνητα και μια 0.9 Turbo TwinAir 85HP Superbike Special Series.
Μια μοτοσικλέτα Aprilia superbike που οδήγησε ο Max Biaggi στο SBK στέκεται δίπλα σε αυτά τα σπορ μοντέλα, δίνοντας την κατάλληλη ερμηνεία για την ταυτότητα των αυτοκινήτων. Το κοινό μπορεί να θαυμάσει την πηγή της έμπνευσης για τις δυο Ειδικές Σειρές, την Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde 1.4 MultiAir 170 HP που είναι το επίσημο Safety Car του "Eni FIM SBK Superbike World Championship".
Η σπορ προσωπικότητά της εκπέμπεται στο αποκλειστικό χρώμα της, το Rosso Competizione. Τα φώτα επίσης θα πέσουν στην Giulietta, το κοινό της οποίας μπορεί να θαυμάσει το φινετσάτο Collezione pack και το αποκλειστικό πακέτο εξοπλισμού "Sportiva", εμπνευσμένο από το θρυλικό σήμα Quadrifoglio Verde που πάντοτε ήταν σύμβολο υπεροχής στις τεχνικές δημιουργίες της Alfa Romeo.
Το πακέτο Sportiva, που είναι ήδη διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά σε όλες τις εκδόσεις Distinctive, περιλαμβάνει μαρσπιέ αλουμινίου στη βάση των θυρών, εσωτερικό κι εξωτερικό λογότυπο QV, πίσω σπορ ανάρτηση, σκουρόχρωμους προβολείς, καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών Chrome Satine, ένθετο ταμπλό από σκούρο αλουμίνιο, σπορ δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο με κόκκινες ραφές, μαύρο εσωτερικό, σπορ πεντάλ αλουμινίου κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες φρένων, πλευρικά μαρσπιέ, ζάντες αλουμινίου σκουρόχρωμες QV 18’’ και σπορ σαλόνι με δέρμα microfibra.
Οι δυο αυτές προϊοντικές καινοτομίες αυξάνουν το ενδιαφέρον για την Alfa Romeo Giulietta, η οποία έχει πετύχει περισσότερες από 165.000 πωλήσεις από το λανσάρισμά της στο μέσο του 2010 έως και σήμερα.