Η γκάμα του Opel Astra ολοκληρώνεται
Με τη νέα έκδοση sedan, νέους προηγμένους κινητήρες και συστήματα υποστήριξης οδηγού και τη συμβολή μιας φρέσκιας σχεδίασης, η Opel αναβαθμίζει το επιτυχημένο bestseller.
Τα ζωηρότερα εξωτερικά και εσωτερικά σχεδιαστικά στοιχεία υπογραμμίζουν το σπορ χαρακτήρα και τις τεχνολογικές αρετές του μοντέλου. Η ολοκληρωμένη πλέον γκάμα του Astra περιλαμβάνει τη νέα έκδοση sedan, το 5θ, το Sports Tourer station wagon, το τρίθυρο GTC coupé και το υψηλών επιδόσεων OPC. Ο CEO της Opel, Καρλ- Φρίντριχ Στράσκε είπε χαρακτηριστικά: «Η γκάμα του νέου Opel Astra αναβαθμίζεται πλέον σημαντικά. Επεκτείνουμε το φάσμα μοντέλων μας όπως και την προσφορά πολύ αποδοτικών κινητήρων και καινοτόμων τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού.
Η σχεδίαση ακολουθεί τις επιταγές της εποχής αποκτώντας πιο ζωηρό χαρακτήρα. Με αυτή την έννοια, προσφέρουμε την πιο συναισθηματική εκδοχή της Γερμανικής μηχανολογίας στην πολύ ανταγωνιστική συμπαγή κατηγορία». Το όλο εγχείρημα υποστηρίζεται από νέους, προηγμένους κινητήρες που από τώρα και κατά τη διάρκεια του επόμενου εξαμήνου θα επεκτείνουν την ευρεία κλίμακα επιδόσεων των κινητήρων του Astra. Το νέο Astra OPC που ήδη οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0L υπόσχεται άφθονη οδηγική απόλαυση.
Με ισχύ 280 hp και μέγιστη ροπή 40,1 kgm, το Astra OPC δεν είναι μόνο το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών αλλά και το ταχύτερο: η τελική ταχύτητα του ισχυρού coupé είναι 250 χλμ./ώρα, ενώ επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,0”. Το ταχύτερο Astra diesel όλων των εποχών θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από το φθινόπωρο: Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με ισχύ 195 hp και εντυπωσιακή ροπή 40,1 kgm είναι ήδη γνωστός από το Insignia, αλλά τώρα για πρώτη φορά λανσάρει την προηγμένη τεχνολογία κινητήρα με σειριακή υπερσυμπίεση BiTurbo στη συμπαγή κατηγορία μαζικής παραγωγής. Χρησιμοποιώντας δύο υπερσυμπιεστές που συνεργάζονται, ο κινητήρας αυτός παρέχει άριστες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση στο 5θ Astra, το Sports Tourer και το GTC.
Και οι τρεις διαφορετικοί τύποι αμαξώματος διατίθενται με μία γκάμα μοντέλων diesel υψηλών επιδόσεων, απαράμιλλη στην κατηγορία. Παράλληλα, η Opel βελτιώνει τον ήδη γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4L 140 hp. Ο κινητήρας αυτός φέρει λειτουργία overboost που χαρίζει στιγμιαία στο όχημα 10% περισσότερη ροπή, από 20,3 στα 22,4 kgm. Με μία πολύ αναβαθμισμένη νέα σειρά μοντέλου Astra, η Opel συνεχίσει την ιστορία επιτυχία του bestseller της που έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία μεταξύ των οποίων το Γερμανικό Χρυσό Τιμόνι - Golden Steering Wheel (2009) και πρόσφατα διακρίθηκε με την καλύτερη κατάταξη στην αναφορά ποιότητας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 2012 DEKRA.
Η οικογένεια Astra αποτελεί βασικό προϊοντικό στοιχειό της μάρκας. Περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων Opel είναι αυτοκίνητα Astra. Η Opel βρίσκεται τώρα στη δέκατη γενιά οχημάτων της στη συμπαγή κατηγορία και στην τέταρτη γενιά Astra που απαριθμεί πάνω από 641.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Μετά το πεντάθυρο Astra που λανσαρίστηκε το φθινόπωρο του 2009, ακολούθησε το Sports Tourer μετά από ένα χρόνο και το τρίθυρο GTC Coupé (στα τέλη του 2011). Αυτό σημαίνει ότι το Astra είναι το Ευρωπαϊκό Νο3 (Γερμανία: Νο 2) στον πίνακα πωλήσεων στη μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη που αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο ολόκληρης της αγοράς.