Tα αυτοκίνητα του μουσείου της Porsche στο Mille Miglia

Tα αυτοκίνητα του μουσείου της Porsche στο Mille Miglia

Οι θρύλοι στη γραμμή εκκίνησης: από τις 17 έως τις 20 Μαΐου 2012, το μουσείο Porsche θα καλύψει τα θρυλικά χίλια μίλια του Mille Miglia με την εντυπωσιακότερη ομάδα του μέχρι σήμερα.

Στο φημισμένο αγώνα αντοχής θα συμμετάσχουν δύο Porsche 550 Spyder, μία 356 Speedster 1500, μία 356 Speedster 1600, μία 356 Speedster 1600 S και μία 356 Coupé με το χαρακτηριστικό παρμπρίζ σχήματος «V», το λεγόμενο «Knickscheibe» (κυρτό παρμπρίζ). Ο αγώνας ακολουθεί την πορεία των πιο όμορφων δρόμων από την Μπρέσια έως τη Ρώμη και πίσω, ενώ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες διοργανώσεις στο ημερολόγιο της Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG. Το Mille Miglia αποτελεί πρόκληση για αγώνες και οδηγούς έως σήμερα, καθώς η διαδρομή των 1.600 χιλιομέτρων καλύπτεται σε τρεις μόλις ημέρες και συνήθως στη διάρκειά της επικρατούν διαφορετικές καιρικές συνθήκες.

Οι αριθμοί 550 και 356 αντιπροσωπεύουν σημαντικές επιτυχίες της Porsche στο Mille Miglia. Οι πρώτοι οδηγοί της Porsche που γεύθηκαν τη νίκη ήταν το δίδυμο του Πρίγκιπα του Μέτερνιχ και του Κόμη του Αϊνσίντελ το 1952, με μια Porsche 356 1100. Τις τρεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του 1,1 λίτρου κατέλαβαν τα σπορ αυτοκίνητα από το Τσουφενχάουζεν, γεγονός που καταδεικνύει τις εντυπωσιακές δυνατότητες της Porsche 356.Τον επόμενο χρόνο, το 1953, μια πραγματική φάλαγγα 18 αυτοκινήτων Type 356 πήραν θέση στη γραμμή εκκίνησης της Μπρέσια.

Οι πιο επιτυχημένες ομάδες της Porsche ήταν αυτή του Χανς Χέρμαν και του Έρβιν Μπάουερ, οι οποίοι τερμάτισαν πρώτοι στην κατηγορία των δίλιτρων σπορ αυτοκινήτων, και αυτή των Χανς Λίο φον Χος και Βέρνελ Ένγκελ που κέρδισαν στην κατηγορία των 1.300 κ.εκ. Ενώ η 550 Spyder το 1954 πέτυχε μάλλον το πιο εντυπωσιακό κατόρθωμα καθώς ο εργοστασιακός οδηγός Χανς Χέρμαν για να κερδίσει πολύτιμο χρόνο πέρασε με το χαμηλωμένο κεντρομήχανο σπορ αυτοκίνητό του κάτω από τις κατεβασμένες μπάρες μιας σιδηροδρομικής διάβασης, ακριβώς πριν περάσει από το σημείο ένα τρένο. Το δίδυμο Χέρμαν/Λίνγκε ολοκλήρωσαν τον αγώνα με τη νίκη στην κατηγορία τους, καταλαμβάνοντας την εντυπωσιακή έκτη θέση στη γενική κατάταξη.

Η Porsche επανέλαβε αυτήν την επιτυχία και το 1955: αυτήν τη φορά με οδηγούς τους Βόλφγκανγκ Σάϊντελ και Χέλμουτ Γκλύκερ, οι οποίοι απέσπασαν τη νίκη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων 1,5 λίτρων με την 550 Spyder, μπροστά από τους Ράϊκαρντ φον Φράνκενμπερκ και Πέτερ Όμπερνοφ μαζί με τον Ράϊνερ Γκίνζλερ, οι οποίοι ήρθαν πρώτοι στις κατηγορίες GT κάτω και πάνω από τα 1.300 κ.εκ. αντίστοιχα, οδηγώντας Porsche 356. Το 1956, η έντονη βροχόπτωση στέρησε τη νίκη από την Porsche 550 A με οδηγό τον Χάνς Χέρμαν, όμως η Porsche απέσπασε ταυτόχρονα δύο νίκες κατηγορίας, χάρη στους Όλαφ Πέρσον και Γκούναρ Μπλόμκουϊστ (356 1500 Carrera) και τους Χάραλντ φον Σάουκεν και Γκέοργκ Μπιάλας (356 1500 Speedster).

Στο τελευταίο κλασικό Mille Miglia το 1957, η νίκη στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων έως 1.500 κ.εκ.«κατοχυρώθηκε» στον Ιταλό Ουμπέρτο Μαλιόλι με Porsche 550 A Spyder. Οι Πολ- Έρνστ Στρέλε και Χέρμπερτ Λίνγκε πήραν τη νίκη στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία Gran Turismo από 1.300 έως 1.600 κ.εκ., στην οποία πρωταγωνίστησαν σχεδόν αποκλειστικά οι Porsche 356.



Παρί Σεν Ζερμέν: Ικανοποιημένος ο Λουϊς Ενρίκε
Παρί Σεν Ζερμέν: Ικανοποιημένος ο Λουϊς Ενρίκε
Κριστιάνο Ρονάλντο: Σκέψη επιστροφής στην Ευρώπη για να παίξει ξανά Champions League με τον Μουρίνιο
Κριστιάνο Ρονάλντο: Σκέψη επιστροφής στην Ευρώπη για να παίξει ξανά Champions League με τον Μουρίνιο
Ολυμπιακός - ΑΕΚ: Ομιλία Μαρινάκη στα αποδυτήρια - «Να συνεχίσουμε νικητές και χαρούμενοι το ταξίδι»
Ολυμπιακός - ΑΕΚ: Ομιλία Μαρινάκη στα αποδυτήρια - «Να συνεχίσουμε νικητές και χαρούμενοι το ταξίδι»
Ολυμπιακός – ΑΕΚ: «Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του» | Το σχόλιο του Μάριου Ηλιόπουλου
Ολυμπιακός – ΑΕΚ: «Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του» | Το σχόλιο του Μάριου Ηλιόπουλου
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved