Nέα γενιά κινητήρων 1,6 turbo από την Opel

Nέα γενιά κινητήρων 1,6 turbo από την Opel

Η Opel ανανεώνει εκ βάθρων τη γκάμα κινητήρων της. Τρεις νέες οικογένειες κινητήρων βενζίνης και diesel αντικαθιστούν τον πυρήνα της τρέχουσας γκάμας.

Η Opel στοχεύει στην πρώτη θέση της βιομηχανίας όχι μόνο στον τομέα της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων αλλά και σε επίπεδο ειδικής ροπής και αθόρυβης λειτουργίας. Ο πρώτος νέος κινητήρας που θα λανσαριστεί είναι μία υπερτροφοδοτούμενη, τετρακύλινδρη μονάδα βενζίνης 1.598 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό και σύστημα Start/Stop. Ο νέος κινητήρας SIDI (spark ignition direct injection) ECOTEC θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος και σε αρκετά μοντέλα. Η παραγωγή στο εργοστάσιο του Ζέντγκοτχαρντ στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει στα τέλη του 2012. Κύρια επιδίωξη των μηχανικών ήταν η ομαλή επιτάχυνση, η μεγάλη απόδοση ισχύος, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και η μειωμένη κατανάλωση. Έμφαση δόθηκε στη ροπή, με αποτέλεσμα να επιτευχθούν 19,1 kgm ανά λίτρο κυβισμού– απόδοση ορόσημο για βενζινοκινητήρες μαζικής παραγωγής. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 30,6 kgm και είναι διαθέσιμη από τις 1.700 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς των 200 ίππων αποδίδεται στις 4.700 σ.α.λ. Συγκριτικά με τον προηγούμενο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, τόσο η κατανάλωση όσο και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 13%. «Μέσα σε δώδεκα μόλις μήνες θα παρουσιάσουμε τρεις εντελώς νέες γενιές κινητήρων. Αυτό δείχνει την ταχύτητα λανσαρίσματος νέων προϊόντων μας» δήλωσε ο Καρλ- Φρίντριχ Στράκε, CEO της Opel. «Ο νέος μας κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,6 λίτρων είναι πραγματικός γίγαντας στον τομέα της ροπής. Η ισχύς αποδίδεται ομαλά και αθόρυβα», εξηγεί ο διευθυντής βενζινοκινητήρων, Τόμας Γιόνεν. Ο πρώτος βενζινοκινητήρας της Opel με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, με 155 ίππους “2,2 ECOTEC direct” έκανε ντεμπούτο στο Opel Signum και Vectra το 2003, ενώ ακολούθησε το Zafira. Το 2007, το GT προσέφερε τον πρώτο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού της Opel, μία μονάδα 2,0 λίτρων με 264 ίππους. Ένα χρόνο αργότερα, αυτός ο κινητήρας τοποθετήθηκε στο Insignia και ήταν διαθέσιμος για τη ναυαρχίδα της Opel σε δύο εκδόσεις: 220 και 250 ίππων. Το νέο Astra OPC θα χρησιμοποιήσει την τελευταία έκδοση αυτού του κινητήρα που θα αποδίδει 280 ίππους.



Παρί Σεν Ζερμέν: Ικανοποιημένος ο Λουϊς Ενρίκε
Παρί Σεν Ζερμέν: Ικανοποιημένος ο Λουϊς Ενρίκε
Κριστιάνο Ρονάλντο: Σκέψη επιστροφής στην Ευρώπη για να παίξει ξανά Champions League με τον Μουρίνιο
Κριστιάνο Ρονάλντο: Σκέψη επιστροφής στην Ευρώπη για να παίξει ξανά Champions League με τον Μουρίνιο
Ολυμπιακός - ΑΕΚ: Ομιλία Μαρινάκη στα αποδυτήρια - «Να συνεχίσουμε νικητές και χαρούμενοι το ταξίδι»
Ολυμπιακός - ΑΕΚ: Ομιλία Μαρινάκη στα αποδυτήρια - «Να συνεχίσουμε νικητές και χαρούμενοι το ταξίδι»
Ολυμπιακός – ΑΕΚ: «Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του» | Το σχόλιο του Μάριου Ηλιόπουλου
Ολυμπιακός – ΑΕΚ: «Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του» | Το σχόλιο του Μάριου Ηλιόπουλου
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved