Ο Στόνερ πρώτος στη Σεπάνγκ
Ο αναβάτης της Repsol Honda οδηγεί από την πρώτη θέση τους Ντάνι Πεντρόζα (Repsol Honda) και Χόρχε Λορένθο (Yamaha). Έτσι έκλεισε η πρώτη από τις 3 ημέρες των επίσημων δοκιμαστικών για το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP του 2011.
Δεύτερο επίσημο τεστ (pre – season) για τα MotoGP στη Σεπάνγκ της Μαλαισίας, με τον Αυστραλό Κέισι Στόνερ να είναι ο μόνος που έγραψε χρόνο κάτω από 2:01”( 2:00,987) μέσα στην τελευταία ώρα πριν το τέλος των δοκιμαστικών. Πολύ κοντά του (+0,373’’) και ο συναθλητής του Ντάνι Πεντρόζα, που έκανε για τη Repsol Honda το 1 – 2.
Σε μία τυπική για την Μαλαισία ατμόσφαιρα (αποπνικτική υγρασία και ζέστη) και ελάχιστη πρόσφυση οι δύο της Honda με τις καινούργιες RC212V κατάφεραν να μείνουν μπροστά από τις δύο Yamaha M1.
Οι αναβάτες της Honda προσπαθούσαν να ρυθμίσουν το πλαίσιο (οδηγώντας δύο τύπους μοτοσικλετών με διαφορετική κατανομή βάρους και σκληρότητα υλικών). Ο Στόνερ διαμαρτυρήθηκε για αδράνεια του πλαισίου στις στροφές και στα δύο σετ.
Πιο πίσω ήταν η Monster Yamaha Tech 3 του Κόλιν Έντουαρτς (4ος ) με τον Αντρέα Ντοβισιόζο (Repsol Honda) 5ο και τον Μπεν Σπις (Yamaha) 6ο. Ο αναβάτης από την Αμερική δοκίμαζε διαφορετικά σετ αναρτήσεων τόσο για ρυθμίσεις όσο και για υλικά. Ο Σπις οδήγησε για πρώτη φορά με την εμπρός χρυσή ανάρτηση της Ohlins. Σε αυτήν δεν είναι μόνο τα «καλάμια» επιχρυσωμένα αλλά υπάρχουν και… φύλλα του μετάλλου στο λάδι για να απορροφούν τη θερμότητα και να μην χάνεται η πυκνότητα.
Η ταχύτερη Ducati ήταν η εργοστασιακή GP11 του Βαλεντίνο Ρόσι. Η μοτοσικλέτα δεν είχε τα «φτερά» στο φέρινγκ, που είχε στην παρουσίασή της. Ο Ιταλός απόλαυσε την οδήγηση δήλωσε πως δεν πονά πια τόσο πολύ στον ώμο και δεν κουράζεται τόσο γρήγορα. Ο Ρόσσι δοκίμαζε ένα σετ εμπρός αναρτήσεων που δεν αφήνουν τον εμπρός τροχό να σηκώνεται στον αέρα. Καλύτερη επίδοση του 2:01,999 (+ 1:0,12’’ από τον Στόνερ).
Ο Αλβάρο Μπαουτίστα (Rizla Suzuki) έκλεισε τη 10άδα δοκιμάζοντας τα ηλεκτρονικά συστήματα της Suzuki.