Nissan GT-R Track Pack
Νέα, ελαφρύτερη και ως εκ τούτου, ταχύτερη και ακόμα πιο εστιασμένη έκδοση του supercar της Nissan που προορίζεται για χρήση σε περιβάλλον πίστας.
Θεωρήθηκε «φονέας γιγάντων» από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε. Το GT-R, έβαλε και στον Ευρωπαϊκό χάρτη των supercars τη NissanΜέλημα των ανθρώπων της Nissan, που μέχρι την παρουσίασή του είχε ανάλογα μοντέλα, ουσιαστικά μόνο στις δεξιοτίμονες αγορές. Από την πρώτη μέρα λοιπόν, το GT-R συγκρίθηκε με την κραταιά τάξη των εύχρηστων supercars και στην Ευρώπη και στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, έκανε την πλάστιγγα να γέρνει υπέρ του.
Εξαιρετικός V6 turbo, με γραμμική απόδοση, εκπληκτική τετρακίνηση και «λογική» τιμή (για τα δεδομένα των supercars τα οποία αμφισβητούσε με τις επιδόσεις του) ήταν τα σημεία που το έκαναν να ξεχωρίζει. Η Nissan προχωρούσε κατά καιρούς σε μικρές βελτιώσεις σε ορισμένα σημεία του μοντέλου και έτσι είχαμε κάποιες εκδόσεις, με τονισμένα χαρακτηριστικά, όπως ήταν η R-Spec, κλ.π.
Της ίδιας συνομοταξίας είναι και η πιο πρόσφατη έκδοση, αυτή με την ονομασία Track Pack (που αναφέρεται και στο ειδικό ταμπελάκι που βρίσκεται χαμηλά στην κεντρική κονσόλα) στην οποία οι προσπάθειες των τεχνικών της Nissan έχουν εστιαστεί στον περιορισμό του βάρους. Έτσι έχουμε ελαφρύτερες ζάντες, έλλειψη καθίσματος για τους πίσω αλλά και υφασμάτινες επενδύσεις στα μπροστινά bucket, που εξυπηρετούν όχι μόνο τις ανάγκες της «δίαιτας» αλλά και την ακόμα καλύτερη συγκράτηση των σωμάτων οδηγού και συνοδηγού.
Το set up της ανάρτησης είναι ακόμα πιο ακραίο και ξεκάθαρα εστιασμένο στη χρήση πίστας για την οποία προορίζεται η συγκεκριμένη έκδοση. Παρά το γεγονός πως η απόδοση του κινητήρα παραμένει η ίδια (550 ίπποι), όπως και η τετρακίνηση, η Nissan κάνει λόγο για μόλις 2,8" προκειμένου το GT-R Track Pack να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση. Όχι και άσχημα.