Audi A6 L e-tron Concept
Η Audi παρουσιάζει το πρώτο e-tron πρωτότυπο της πολυτελούς κατηγορίας στην Κίνα. Πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό μοντέλο με αυτονομία 80 χιλιομέτρων όταν κινείται ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Το Α6 L e-tron Concept είναι ένα σημαντικό βήμα για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Κίνα. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε το νέο Α6 L, το πιο επιτυχημένο μοντέλο της premium κατηγορίας της Audi και με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Audi διατηρεί γραμμή παραγωγής για το Α6 στην Κίνα, στο εργοστάσιο Τσανγκτσούν σε κοινοπραξία με την FAW.
Το Α6 L e-tron Concept είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των πελατών της εταιρείας στην Κίνα, οι οποίοι ζητούν τη δυνατότητα να κάνουν μεγάλες αποστάσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Πέρα από το σύστημα κίνησης, το A6 L e-tron Concept έχει όλα τα χαρακτηριστικά που οι πελάτες θεωρούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Audi: το κύρος, την άνεση και τις σπορ επιδόσεις. Ο κινητήρας βενζίνης είναι ο γνωστός δίλιτρος TFSI με απόδοση 211 ίππων, ο οποίος για την περίσταση συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 95 ίππους.
Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία του αυτοκινήτου, η αυτονομία είναι 80 χιλιόμετρα, με σταθερή ταχύτητα 60 χλμ./ώρα. Η διαχείριση της συνολικής ισχύος ανά πάσα στιγμή, γίνεται από την κεντρική μονάδα ελέγχου, η οποία «αποφασίζει» ανά πάσα στιγμή αν οι κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν μεμονωμένα ή συνδυαστικά. Η έρευνα και η εξέλιξη του συστήματος, αναμένεται να βάλει πολύ δυναμικά την Audi στην κλειστή «λίγκα» των κατασκευαστών υβριδικών αυτοκινήτων, αφού όταν τελικά λανσαριστεί η γκάμα των e-tron μοντέλων θα είναι εξαιρετικά μεγάλη και ιδιαίτερα ικανή.
Τεχνολογική αιχμή του δόρατος είναι η εφαρμογή της plug-in τεχνολογίας, που θα συνδυάζεται με αυτοκίνητα που θα εμφανίζουν αυξημένη αυτονομία. Αξίζει να σημειωθεί πως το σύστημα e-tron δοκιμάζεται ήδη και στις μικρότερες κατηγορίες, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμο και στη διεθνή αγορά –αρχής γενομένης με το Α3 e-tron- το 2014.