Αλλαγές στην κορυφή, πρώτος ο Χιρβόνεν!
Πολλές ανατροπές επεφύλασσε η δεύτερη μέρα του ράλι της Πορτογαλίας (4ος αγώνας του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος), το τέλος της οποίας βρήκε τον Μίκο Χιρβόνεν στην κορυφή, με τους Μάτι Λάτβαλα και Πέτερ Σόλμπεργκ να εγκαταλείπουν.
Η βροχή που έπεσε κατά τη διάρκεια της βραδιάς στην Ιβηρική χερσόνησο και ήταν η αιτία να ακυρωθούν τρεις ειδικές οι οποίες ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθούν το απόγευμα (η όγδοη, η ένατη και η δέκατη), δυσκόλεψε κατά πολύ τις προσπάθειες των περισσότερων οδηγών λόγω της ολισθηρότητας των ειδικών, όχι όμως και τον Ντάνι Σόρντο, ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις τρεις διαδρομές, με αποτέλεσμα να αναρριχηθεί στην 12η θέση, ύστερα από τα χθεσινά ηλεκτρικά προβλήματα που αντιμετώπισε.
Παράλληλα, ο Μίκο Χιρβόνεν εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο τις ατυχίες των οδηγών της Ford που είχαν έξοδο στις πρώτες δύο ειδικές, περνώντας πρώτος με 36,3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ρώσο Εβγκένι Νόβικοφ (Φορντ), ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Νορβηγός, επίσης οδηγός της Φορντ, Μαντς Όστμπεργκ που βρίσκεται 41.8 δευτερόλεπτα πίσω.
«Υπήρχε πολύ ομίχλη και πολύ λάσπη και ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω πόσο αργοί είμαστε. Οι ειδικές γλιστράνε πολύ, δεν θέλω να ρισκάρω», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Φινλανδός οδηγός της Citroen.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά την SS4:
1. Χιρβόνεν, Citroen, 1:20:01.7
2. Νόβικοφ, M-Sport Ford, +36.3
3. Όστμπεργκ, Adapta WRC Ford, +41.8
4. Σαντέλ, Prodrive Mini, +3:07.2
5. Πρόκοπ, Czech Ford, +3:25.8
6. Αλ Ατίγια, Qatar Citroen, +3:46.9
7. Φαν Μερκστάιχν, Van Merksteijn Citroen, +3:50.8
8. Κιούπερς, M-Sport Ford, +4:41.1
9. Οζιέ, VW Skoda, +5:45.1
10. Κετομά, Jari Ketomaa Ford, +1:15.0
Αναλυτικά οι νικητές των ειδικών:
SS1: Π. Σόλμπεργκ
SS2: Π. Σόλμπεργκ
SS3: Λάτβαλα
SS4: Τανάκ
SS5: Σόρντο
SS6: Σόρντο
SS7: Σόρντο