Νέο αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic για το Mercedes-Benz Sprinter
Η Mercedes-Benz πρωτοπορεί για μία ακόμη φορά στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς, οι οποίοι είναι σημαντικά ισχυρότεροι, οικονομικότεροι και φιλικότεροι προς το περιβάλλον ήταν μόνο η αρχή.
Στη συνέχεια, οι κινητήρες πετρελαίου πλαισιώθηκαν αρμονικά από το πακέτο αποδοτικότητας BlueEFFICIENCY. Πρόκειται για ένα σύνολο τεχνολογιών αποδοτικής διαχείρισης ενέργειας, που εξασφαλίζει στον επαγγελματία σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Οι πιο σημαντικές τεχνολογίες του πακέτου είναι το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ECO Gear, η λειτουργία ECO start/stop, η αντλία υδραυλικού τιμονιού ECO κ.α. Ενδεικτικά, ένα Sprinter Van με μικτό βάρος 3,5 τόνους, 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα, και μηχανικό κιβώτιο μπορεί να επιτύχει μέση κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 7,5 λτ./100 χλμ.
Σήμερα, το Sprinter είναι το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στον κόσμο που διατίθεται με το υπερσύγχρονο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων 7G-Tronic. Το νέο 7G-Tronic συνδυάζεται μόνο με το πακέτο αποδοτικότητας BlueEFFICIENCY, προσφέροντας περαιτέρω βελτίωση στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων. Επίσης, χάρη στις ομαλότερες αλλαγές αλλά και το μεγαλύτερο εύρος διαθέσιμων σχέσεων, το Sprinter με το 7G-Tronic δίνει την επιλογή στον οδηγό να κινηθεί με τη βέλτιστη σχέση κάθε στιγμή. Το νέο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και διατίθεται από το Μάρτιο στην ελληνική αγορά, μόνο για συγκεκριμένες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Sprinter Van.
Eπιπλέον, το νέο αναβαθμισμένο σύστημα ESP®. που περιλαμβάνεται ήδη στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Sprinter, διαθέτει τα ακόλουθα νέα συστήματα:
Brake Disk Wipe – όταν το όχημα κινείται σε βρεγμένο οδόστρωμα, η λειτουργία “Brake Disk Wipe”με ανεπαίσθητες πεδητικές επεμβάσεις ανά διαστήματα, απομακρύνει το νερό από την επιφάνεια των δίσκων με αποτέλεσμα τη διατήρηση της μέγιστης απόδοσης του συστήματος πέδησης.
Electronic Brake Prefill – όταν ο οδηγός αφήνει απότομα το γκάζι, το σύστημα το ερμηνεύει ως την αρχή της διαδικασίας φρεναρίσματος. Έτσι, αντιδρά φέρνοντας σε ελαφριά επαφή τους δίσκους και τα τακάκια, εκμηδενίζοντας την απόσταση μεταξύ τους, με αποτέλεσμα τη γρηγορότερη ενεργοποίηση του συστήματος πέδησης τη στιγμή που ο οδηγός πατήσει το φρένο.
To 7G-Tronic καθώς και το αναβαθμισμένο σύστημα ESP® δοκιμάστηκαν κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες στη βόρεια Σουηδία και τα αποτελέσματα για το αναβαθμισμένο Sprinter... άριστη ποιότητα, υποδειγματική ασφάλεια και εξαιρετική οδηγική άνεση.