Φρεσκάρισμα στα σημεία για την MercedesGLK
Με τη συνταγή να θεωρείται άκρως επιτυχημένη, δεν υπήρχε σοβαρός λόγος για να προχωρήσει η Mercedes σε σημαντικές αλλαγές.
Οι περισσότερες επεμβάσεις έχουν να κάνουν με την αισθητική του αυτοκινήτου, ενώ όπως είναι φυσικό, δε λείπουν και οι βελτιώσεις των κινητήτων, αναφορικά με τις εκπομπές των ρύπων τους. Το φρεσκαρισμένο στην όψη αμάξωμα, χωρίς να αναιρεί την εικόνα του στιβαρού συνόλου, δίνει το στίγμα της πιο σύγχρονης αισθητικής. Κυριότερες αλλαγές είναι αυτές που αφορούν τα φωτιστικά σώματα με την τεχνολογία των led’s να κάνει τη διαφορά, καθώς επίσης και οι διαφοροποιημένοι προφυλακτήρες.
Το σύνολο των αλλαγών, «κλείνει» με τις νέας σχεδίασης ζάντες σε διαφορετικές εκδόσεις και διαστάσεις, από 17 έως και 20 ιντσών. Η καμπίνα των επιβατών έχει και αυτή μικρές αλλαγές. Στο ταμπλό οι αεραγωγοί έχουν γίνει στρογγυλοί, ενώ αλλαγμένες είναι τόσο οι επενδύσεις των καθισμάτων όσο και κάποια τμήματα των επενδύσεων του ταμπλό.
Στους κινητήρες τώρα, η βασική επιλογή των diesel είναι ένα τετρακύλινδρο σύνολο χωρητικότητας 2,2 λίτρων με απόδοση 143 ίππων και 35,7kgm ροπής. Είναι η GLK 200 CDI και σύμφωνα με τη Mercedes η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 5,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές CO2 είναι 145 γρ./χλμ. Ο ίδιος κινητήρας εφοδιάζει και την αμέσως μεγαλύτερη έκδοση GLK 220CDI, με απόδοση 170 ίππων όμως και ροπή 40,7kgm. Βασική (και μοναδική) βενζινοκίνητη έκδοση είναι η GLK 350 4Matic στην οποία συναντάμε τον V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων που αποδίδει 306 ίππουςκαι 35,7 kgm ροπής.