Παιδί της πόλης
Μέλος της τριάδας των αυτοκινήτων πόλης από το Group VW, το Mii πλασάρεται ως το πιο «μεσογειακό».
Ζωηρεύει ο ανταγωνισμός στην κατηγορίας με την έλευση των αυτοκινήτων του Group. Για τη χώρα μας, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η περίπτωση του Mii, με τα σήματα της Seat που αν θέλετε συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα των αυτοκινήτων της εταιρείας προς τα κάτω.
Μοντέλο «αδελφό» με το VW Up, το Mii επαναλαμβάνει την ιστορία συγγένειας του Lupo με το Arosa, που τουλάχιστον για την εγχώρια αγορά, τα αποτελέσματα των ταξινομήσεων δικαιώνουν την πλευρά της Seat για την προσέγγιση. Όπως και τότε, έτσι και τώρα, το Up θα κληθεί να παίξει το ρόλο του στιλάτου μοντέλου με έμφαση στην premium διάθεση μέσα στην κατηγορία, τη στιγμή που το Mii θα είναι η σπορτίφ προσέγγιση στην κατηγορία. Η σχεδιαστική γλώσσα του Mii, έτσι όπως την εκφράζει η Seat, έχει να κάνει με τη Μεσογειακή προέλευσή της και προσδίδει στο μικρό μοντέλο πολύ περισσότερο δυναμισμό.
Οι έντονες ακμές του αμαξώματος τονίζονται από τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω αλλά και τους ογκώδεις προφυλακτήρες. Η χαρακτηριστική μάσκα της Seat, έχει εκσυγχρονιστεί, ενώ και η προσπάθεια για πλήρη εκμετάλλευση των 3,65 μέτρων του μήκους και των 1,64 μέτρων του πλάτους, φαίνεται από την τοποθέτηση των τροχών στις άκρες του αμαξώματος. Η καμπίνα είναι σημαντικά βελτιωμένη σε θέματα ποιότητας υλικών, ενώ η ποιότητα της συναρμολόγησης είναι σύμφωνη με τα δεδομένα των υπόλοιπων μοντέλων της εταιρείας. Οι χώροι είναι αρκετοί για τη φιλοξενία 4 ενηλίκων, οι οποίοι μάλιστα μπορούν να έχουν μαζί τους και κάμποσες αποσκευές, μια και ο σχετικός χώρος με το πίσω κάθισμα στη θέση του, έχει κανονικό σχήμα και χωρητικότητα 251 λίτρων (η αναδίπλωση του πίσω καθίσματος κάνει το Mii ικανό για μεταφορά αντικειμένων συνολικού όγκου 951 λίτρων). Το Mii θα κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά, περίπου στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με κινητήρα 1,0 λίτρου σε δύο εκδόσεις απόδοσης (60 και 75 ίππων), που θα εμφανίζει τιμή μέσης κατανάλωσης τα 4,5 και 4,7 αντίστοιχα, λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Η κατανάλωση αυτή μπορεί να περιοριστεί περαιτέρω, στα 4,2 λτ./100 χλμ. με το πακέτο Ecomotive που περιλαμβάνει λειτουργία Start&Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και ελαστικά με ιδιαίτερα χαμηλή αντίσταση κύλισης. Άλλη καινοτομία του Mii, θα είναι και το σύστημα City Safety Assist, που θα έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύει πιθανά εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο και να επεμβαίνει φρενάροντας (μέχρι την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου όταν η ταχύτητα κίνησης δεν ξεπερνά τα 30 χλμ./ώρα).