Opel: Πολυτέλεια ετών 75
Με τα Super 6 & Admiral, εν έτη 1937, ξεκίνησε η ιστορία των εξακύλινδρων κινητήρων προηγμένης τεχνολογίας Opel.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας του Βερολίνου το 1937, η Opel παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα με επαναστατική τεχνολογία: Super 6 και Admiral. Και τα δύο εφοδιάζονται με προηγμένη τεχνολογία.
Σχεδιασμένο αρχικά σαν ένα μεσαίο πολυτελές αυτοκίνητο, το Super 6 χρησιμοποιεί έναν αθόρυβο, εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων με ισχύ 55 ίππων. Το πολυτελές Admiral έχει εξακύλινδρο κινητήρα 3,6 λίτρων με πολλή ροπή και 75 ίππους. Αμφότεροι οι κινητήρες έχουν κοινό χαρακτηριστικό τις βαλβίδες επικεφαλής.
Το λανσάρισμα των νέων μοντέλων σηματοδοτεί την επέτειο των 75 χρόνων της Opel και το μέλλον τους διαγράφεται λαμπρό. Το Super 6 ανοίγει το δρόμο για το δημοφιλές Opel Kapitän του 1938 με σύγχρονο κινητήρα 2,5 λίτρων. Με το ντεμπούτο του μεγάλου Admiral, η Opel επιστρέφει στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων και θέτει τις βάσεις για την παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων στο Ρισελσχάϊμ.
Η Opel παραμένει ηγέτης στην κατηγορία εξακύλινδρων κινητήρων με το Super 6 και αποκτά εξέχουσα θέση στο χώρο της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας αυτοκινήτου. Μέχρι το 1938 που παρουσιάστηκε το διάδοχο μοντέλο Kapitän, έχουν κατασκευαστεί 46.453 οχήματα Super 6. Την ίδια εποχή λανσάρεται το πολυτελές Opel Admiral.
Η νέα ναυαρχίδα εντυπωσιάζει με την πολυτέλεια, τη φινέτσα και το στυλ της. Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι εν μέρει εμπνευσμένη από την περίοδο art deco. Το 1939 μετά από 6.404 οχήματα και με αφορμή την έναρξη του πολέμου, η παραγωγή του Admiral σταματά.
Η εμπλοκή της Opel στην πολυτελή κατηγορία συνεχίζεται μετά τον πόλεμο όταν ξεκινά και πάλι η παραγωγή των μοντέλων Kapitän και Admiral.
Το 1948, το πρώτο μεταπολεμικό Kapitän βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής. Την άνοιξη του 1970, διακόπτεται οριστικά η παραγωγή του δημοφιλούς διαδόχου του Super 6, του Kapitän B. Το νέο Admiral κάνει μεταπολεμικό ντεμπούτο το 1964 και πωλείται μέχρι το 1977, συνεχίζοντας την παράδοση του μεγάλου προκατόχου του.