Mini μεταφορές με στυλ
Στη Γενεύη θα κάνει την παρθενική του εμφάνιση το νέο Mini Clubvan.
Όπως και το αρχέτυπο, έτσι και το σύγχρονο Mini, αποκτά έκδοση van. Όπως μπορεί εύκολα να φανταστεί κανείς, οι ομοιότητες μεταξύ των δύο δε σταματούν στην ονοματοδοσία, αφού όπως και το κλασσικό Mini, έτσι και το σύγχρονο, δεν είναι αυτό που θα λέγαμε "ακόρεστος μεταφορέας".
Αμφότερα, μοιάζουν να έχουν πρωταρχικό ρόλο στο να ομορφαίνουν την καθημερινότητα του ιδιοκτήτη τους και λιγότερο να εξυπηρετούν τις όποιες μεταφορικές του ανάγκες. Ναι, ok, υπάρχουν επαγγελματικοί κλάδοι που μπορούν να καλυφθούν από αυτά που προσφέρει σε ότι έχει να κάνει με τη μεταφορική ικανότητα το Mini. Πρέπει όμως να ρωτήσετε αυτούς που θα το επιλέξουν το λόγο για τον οποίο θα το κάνουν και μετά τα ξαναλάμε. Όπως και να έχει, το Mini ClubVan έχει το πλεονέκτημα να έχει ήδη κοινό. Όσοι πιστοί των υπόλοιπων εκδόσεων του δημοφιλέστατου Mini, έχουν πλέον ένα ακόμα λόγο να το πλησιάσουν για να καλυφθούν και σε επίπεδο επαγγελματικού αυτοκινήτου.
Η βάση που έχει χρησιμοποιηθεί, είναι το Clubman, χωρίς -όπως είναι φυσικό για επαγγελματικό όχημα- τα πίσω πλαϊνά παράθυρα. Αυτό μας δίνει και το δικαίωμα να υποστηρίζουμε πως αν μη τι άλλο, το ClubVan, αν "αρέσει" και προωθηθεί στην παραγωγή αφού προς το παρόν είναι concept και ως τέτοιο θα εμφανιστεί στη Γενεύη, θα έχει εδραιωμένη την ανωτερότητά του σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας σε σχέση με τα επαγγελματικά της κατηγορίας.
Ο κινητήρας με τον οποίο προωρίζεται να εφοριαστεί αρχικά, είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 1.600άρης με τους 125 ίππους.