MotoGP Αραγκόν: Άπιαστος ο Στόνερ
Ο Κέισι Στόνερ (Repsol Honda) κέρδισε το γκραν πρι της Αραγκόν στην Ισπανία και έκανε ένα ακόμη βήμα κοντά στην ανώτερη διάκριση. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ντάνι Πεντρόζα (Repsol Honda) ενώ τρίτος ο Χόρχε Λορένθο (Yamaha Racing Team).
Από την εκκίνηση ως τον τερματισμό ο Στόνερ ήταν ο κυρίαρχος του παιχνιδιού στην πίστα της Αραγκόν για τον 14ο αγώνα του παγκοσμίου πρωαθλήματος MotoGP . Με αυτή την νίκη ( την 6η της σεζόν) ο Στόνερ πλησιάζει στον τίτλο και κάνει τη ζωή του Χόρχε Λορένθο δύσκολη. Όμως ο Ισπανός δεν χάνει τις ελπίδες του αφού έχει 4 αγώνες για να παλέψει για τον τίτλο.
Ο Αυστραλός από τον πρώτο γύρο, παρότι δεν έστριψε πρώτος, πέρασε γρήγορα στην κορυφή. Ο ρυθμός του ήταν πολύ γρήγορος και με γύρους στο 1:49” κατάφερε να φτιάξει γρήγορα μια διαφορά ασφαλείας. Σε όλη την υπόλοιπη κούρσα έκανε συντηρητικό αγώνα φτάνοντας με ασφάλεια στον τερματισμό. Αυτή είναι η 100ή νίκη της Repsol Honda στα γκραν πρι και το γιόρτασε με διαφορετικά χρώματα.
Μοναχική ήταν η δεύτερη θέση για τον Ντάνι Πεντρόζα. Ο Ισπανός έκανε καλή εκκίνηση, ωστόσο μόλις τον πέρασε ο Στόνερ απλά έμεινε δεύτερος πετυχαίνοντας το 3ο συνεχόμενο βάθρο και πλέον πλησιάζει τον Ντοβισιόζο στη βαθμολογία.
Την τελευταία θέση στο πόντιουμ εξασφάλισε ο Χόρχε Λορένθο. Το πρώτο κομμάτι του αγώνα δεν ήταν καθόλου καλό για τον πρωταθλητή του 2010, ωστόσο από τη μέση και μετά βρήκε έναν εξαιρετικό ρυθμό, κατάφερε να περάσει τον Μπεν Σπις και τελικά να πάρει την 3η θέση και τους πολύτιμους βαθμούς. Ο Λορένθο είχε ένα πολύ δύσκολο τριήμερο με πολλά προβλήματα στο στήσιμο της μοτοσικλέτας του. Όμως τελικά κατάφερε να σώσει την παρτίδα. Το πρωτάθλημα πάντως δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Μοναχική ήταν η δεύτερη θέση για τον Ντάνι Πεντρόζα. Ο Ισπανός έκανε καλή εκκίνηση, ωστόσο μόλις τον πέρασε ο Στόνερ απλά έμεινε δεύτερος πετυχαίνοντας το 3ο συνεχόμενο βάθρο και πλέον πλησιάζει τον Ντοβισιόζο στη βαθμολογία.
Την τελευταία θέση στο πόντιουμ εξασφάλισε ο Χόρχε Λορένθο. Το πρώτο κομμάτι του αγώνα δεν ήταν καθόλου καλό για τον πρωταθλητή του 2010, ωστόσο από τη μέση και μετά βρήκε έναν εξαιρετικό ρυθμό, κατάφερε να περάσει τον Μπεν Σπις και τελικά να πάρει την 3η θέση και τους πολύτιμους βαθμούς. Ο Λορένθο είχε ένα πολύ δύσκολο τριήμερο με πολλά προβλήματα στο στήσιμο της μοτοσικλέτας του. Όμως τελικά κατάφερε να σώσει την παρτίδα. Το πρωτάθλημα πάντως δεν είναι εύκολη υπόθεση πλέον.
Πολύ καλό αγώνα έκανε ο Μάρκο Σιμονσέλι, αλλά ένα λάθος του χάλασε το αποτέλεσμα. Ο Ιταλός της San Carlo Honda Gresini ήταν γρήγορος στους πρώτους 10 γύρους και κατάφερε να φτάσει μέχρι την 3η θέση, ένα λάθος όμως (ανοίχτηκε πολύ στην 15η στροφή) επέτρεψε στους αναβάτες της Yamaha να τον περάσουν και στο τέλος το μόνο που κατάφερε ήταν να φτάσει στην 4η θέση.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι ξεκίνησε τον αγώνα από το pit lane, (παρέβηκε τον κανονισμό της αλλαγής των των 6 κινητήρων). Γρήγορα «μπήκε» στο γκρουπ της 9ης θέσης, αλλά μόλις τους πέρασε δεν έκανε πρόοδο. Σύμφωνα με πληροφορίες ο «doctor» ένιωσε το μπροστινό λάστιχο να γλιστρά και δεν πίεσε φοβούμενος πτώση. Όπως φαίνεται το αλουμινένιο πλαίσιο χρειάζεται ακόμα δουλειά και πολλοί λένε πως σε αυτό οφείλεται η φθορά του εμπρός ελαστικού. Εκτός αγώνα έμειναν οι Κάρελ Άμπρχαμ, ο Τόνι Ελίας και ο Λόρις Καπιρόσι.
.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος Κέισι Στόνερ (Repsol Honda ) 42:17,427”
2ος Ντάνι Πεντρόζα (Repsol Honda) +8,162”
3ος Χόρχε Λορένθο (Yamaha Factory Racing) +14,209”
4ος Μάρκο Σιμονσέλι (San Carlo Honda Gresini) +20,646”
5ος Μπεν Σπις (Yamaha Factory Racing +27,739”
6ος Αλβάρο Μπαουτίστα (Rizla Suzuki ) +30,373”
7ος Νίκι Χέιντεν (Ducati Team) +34,288”
8ος Χέκτορ Μπαρμπέρα (Mapfre Aspar Ducati Team) +37,305”
9ος Καλ Κράτσλοου (Monster Yamaha Tech 3)+39,652”
10ος Βαλεντίνο Ρόσι (Ducati Team) +39,832”