Ασύμμετρα λάστιχα για την Ινδιανάπολη
Τις σκληρές γόμες και την ασύμμετρη χάραξη θα χρησιμοποιήσει Bridgestone για τα λάστιχα των ομάδων στο MotoGP της Ινδιανάπολης.
Βάση του κανονισμού, που ισχύει από τον αγώνα της Τσεχίας (Μπρνο) η Bridgestone θα φέρει τρεις γόμες για το εμπρός ελαστικό των μοτοσικλετών των ομάδων του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Δεδομένου ότι η επιφάνεια της πίστας στην Ινδιανάπολη, φθείρει περισσότερο την αριστερή πλευρά του ελαστικού, η Bridgestone, θα επιλέξει τις ασύμμετρες γόμες της για αυτό το τριήμερο. Εκτός από αυτό οι Ιάπωνες θα φέρουν και τις σκληρές τους γόμες για τις επιλογές των αναβατών, καθώς οι θερμοκρασίες στην πίστα σε συνδυασμό με τις παρατεταμένες στροφές απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή.
Για τους εμπρός τροχούς οι αναβάτες θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα στη μαλακή, μεσαία και σκληρή γόμα, ενώ πίσω διαθέσιμη θα είναι η (ασύμμετρη στη χάραξή της) σκληρή και έξτρα σκληρή γόμα. Αυτό που αποτελεί άγνωστη παράμετρο για την Bridgestone είναι η νέα άσφαλτος που έχει στρωθεί σε ένα μεγάλο κομμάτι της διαδρομής.
«Οι αναφορές λένε ότι στην Ινδιανάπολη έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και αυτό θα μας δώσει περισσότερη σταθερότητα φέτος. Δεν θα αλλάξουν οι απαιτήσεις όσον αφορά τα ελαστικά, διότι οι στροφές είναι ίδιες και δεν έχουν αλλάξει μορφή, έτσι δεν έχουμε αλλάξει τις γόμες μας σε σχέση με πέρυσι, εκτός από την 3η γόμα του εμπρός ελαστικού βάση των νέων κανονισμών. Η ταχύτητα ίσως να είναι υψηλότερη λόγω της ασφάλτου και η πρόσφυση θα είναι πιο σταθερή. Η άσφαλτος θα είναι πιο ομαλή τώρα, κάτι που θα βοηθήσει καθώς τα σαμαράκια διακόπτουν την επαφή του ελαστικού με την άσφαλτο και είδαμε κάποιες πτώσεις λόγω αυτού πέρυσι» δήλωσε ο Χιροχάιντ Χαμασίμα, βοηθός διευθυντή στο αγωνιστικό τμήμα της Bridgestone και πρόσθεσε:
«Η Ινδιανάπολη είναι «σκληρή» πίστα για την αριστερή πλευρά του πίσω ελαστικού, αφού υπάρχουν υψηλές ταχύτητες και αριστερές στροφές με διάρκεια όπως η στροφή 1 και η στροφή 5. Όταν είναι πλαγιασμένες οι μοτοσικλέτες πολύ ώρα σε μεγάλες ταχύτητες αυξάνεται η θερμοκρασία του πίσω ελαστικού και γι΄ αυτό η Ίντι είναι το μοναδικό GP στο οποίο χρησιμοποιούμε την έξτρα σκληρή γόμα στην αριστερή μεριά του πίσω ελαστικού».