Ο Στόνερ πρώτος στη Σεπάνγκ
Ο εργοστασιακός αναβάτης της Honda, ήταν αυτός που έδωσε το δικό του ρυθμό στις δοκιμές πριν την έναρξη της σεζόν στην πίστα Σεπάνγκ στη Μαλαισία.
Στην τελευταία του έξοδο και λίγο πριν τη λήξη των δοκιμών ο Στόνερ βγήκε στην πίστα και πέτυχε τον καλύτερο χρόνο ρίχνοντας από την πρωτιά τον Χόρχε Λορένθο. Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 είχε ως εκείνη τη στιγμή την καλύτερη επίδοση.
Ο Αυστραλός οδήγησε μία βελτιωμένη έκδοση της περυσινής RC212V με σετ απ ίδιο με αυτό, που χρησιμοποίησε στη Βαλένθια πέρυσι. Πέτυχε χρόνο 2:01.574 περνώντας τον Λορένθο κατά 0.403 δευτερόλεπτα.
«Τα πρώτα αποτελέσματα είναι πολύ θετικά», δήλωσε ο Στόνερ και πρόσθεσε: «Στην αρχή ήθελα χρόνο να συνηθίσω τη μοτοσικλέτα αλλά μετά αισθάνθηκα πολύ άνετα. Δεν αλλάξαμε πολύ το σετ απ από τον α Βαλένθια και αυτό δείχνει πως μπορεί να έχουμε κάποιο πλεονέκτημα. Τις επόμενες δύο ημέρες θα δοκιμάσουμε καινούργια πράγματα και ελπίζω να πάνε όλα καλά».
Την τριάδα έκλεισε ο Ντάνι Πετρόζα (HRC Honda) με τον Μάρκο Σιμονσέλι (Gresini Honda) να πετυχαίνει μία εντυπωσιακή τέταρτη θέση μπροστά από τον Μπεν Σπις (FIAT Yamaha). Ο αναβάτης από τις Η.Π.Α. είχε μία πτώση ευτυχώς χωρίς τραυματισμό.
Έκτος ταχύτερος ο Αλβάρο Μπαουτίστα με τη Suzuki. «Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι έντονες. Στην αρχή έλεγα πως η Suzuki έκανε λάθος να βάλει στην GSV-R κινητήρα 1000 κ.εκ. Η μοτοσικλέτα ήταν πολύ γρήγορη. Όμως μετά συνήθισα και ανέβασα γρήγορα ρυθμό. Εκτός από το μοτέρ δοκίμασα και τα νέα «πιρούνια» (εμπρός ανάρτηση) της Ohlins από τα οποία έμεινα πολύ ευχαριστημένος.»
Ο Βαλεντίνο Ρόσι συνεχίζει την προσπάθεια προσαρμογής του με την Ducati GP11 και το μόνο που δοκίμασε ήταν η θέση οδήγησης και ένα νέο ρεζερβουάρ καυσίμου. Ο Ιταλός superstar έδειχνε (βλπ φωτογραφίες από το MotoGP.com) καταβεβλημένος. Έκανε όμως πολλούς γύρους χωρίς διακοπή παρά τις προτροπές της ομάδας για στάσεις. Ο Ρόσι ήταν 12ος.
ΑΝΑΒΑΤΗΣ |
ΟΜΑΔΑ |
ΧΡΟΝΟΣ |
|
1 |
Κέισι Στόνερ |
Repsol Honda Team |
2:01.574 |
2 |
Χόρχε Λορένθο |
Yamaha Factory Racing |
+0.4030 |
3 |
Ντάνι Πεδρόσα |
Repsol Honda Team2 |
+0.4500 |
4 |
Μάρκο Σιμοντσέλι |
San Carlo Honda Gresini |
+0.7210 |
5 |
Μπεν Σπις |
Yamaha Factory Racing |
+0.7580 |
6 |
Άλβαρο Μπαουτίστα |
Rizla Suzuki MotoGP |
+0.8480 |
7 |
Χιρόσι Αογιάμα |
San Carlo Honda Gresini |
+0.9090 |
8 |
Αντρέα Ντοβιτσιόζο |
Repsol Honda Team |
+0.9330 |
9 |
Κόλιν Έντουαρντς |
Monster Yamaha Tech 3 |
+0.9400 |
10 |
Ράντι ντε Πουνιέ |
Pramac Racing Team |
+1.5780 |
11 |
Κοσούκε Ακιγιόσι |
HRC Test Team |
+1.6500 |
12 |
Βαλεντίνο Ρόσι |
Ducati Marlboro Team |
+1.7910 |
13 |
Νίκι Χέιντεν |
Ducati Marlboro Team |
+1.9340 |
14 |
Λόρις Καπιρόσι |
Pramac Racing Team |
+2.1210 |
15 |
Έκτορ Μπαρμπερά |
Aspar Team |
+2.1930 |
16 |
Καλ Κράτσλοου |
Monster Yamaha Tech 3 |
+2.4350 |
17 |
Τόνι Ελίας |
LCR Honda MotoGP |
+2.6640 |
18 |
Κάρελ Άμπραχαμ |
Cardion AB Motoracing |
+2.8960 |