Και τώρα το σχέδιο «Β»
Παράλληλα πρότζεκτ (συμβατικό μαζί με πρωτοποριακό) ζητούν οι Τζέρεμι Μπουργκές και Βαλεντίνο Ρόσι για το πλαίσιο της Ducati σύμφωνα με το MCN.
Οι δοκιμές των μοτοσικλετών MotoGP του 2012 στο Μπρνο ήταν η αιτία για μία συνέντευξη των Τζέρεμι Μπουργκές και Βαλεντίνο Ρόσι στο site του MotorCycle News. Φυσικά οι Βρετανοί ήθελαν να μάθουν περισσότερο τι θα γίνει με τη φετινή μοτοσικλέτα παρά με αυτή της επόμενης χρονιάς.
Η αλήθεια είναι πως ακόμη ψάχνει για τη θεραπεία της Ducati ο «Doctor». Παρά τις «μεταμοσχεύσεις» νέων μελών και… οργάνων ο Ρόσι δεν μπορεί να… δυναμώσει την Desmosedici. Ακόμη και η πειραματική GP11,1 δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, κάτι που σημαίνει ότι το πρόβλημα στη μοτοσικλέτα είναι μεγαλύτερο. Έτσι οι δύο πρότειναν στον Φίλιπο Πριζιόσι να επιστρέψουν στην αρχή για να δουν που γίνεται το λάθος. Η πρόταση του Ρόσι και του αρχιμηχανικού του είναι ένα παράλληλο πρότζεκτ το οποίο θα έχει πιο συμβατικό πλαίσιο (αλουμινένιο), προκειμένου να υπάρχει σημείο αναφοράς για να βελτιώσει η ομάδα το μονοκόκ πλαίσιο της GP11 από ανθρακονήματα.
«Θα ήταν καλό να έχουμε κάποιο παράλληλο σχέδιο για να βγάζουμε συμπεράσματα. Θα πρέπει να είναι κάτι πιο συμβατικό» δήλωσε ο Μπουργκές και πρόσθεσε: «Στους αγώνες, κάτι πρέπει να αλλάζεις και πρέπει να έχεις περισσότερες εκδόσεις για να δουλέψεις περισσότερο στην πίστα. Χρειαζόμαστε περισσότερα κομμάτια για συγκρίσεις και περισσότερες δοκιμές και θα δούμε που βρισκόμαστε. Ιδανικά, σε μια εταιρία με πολλούς πόρους θα μπορούσες να έχεις δυο παράλληλες προτάσεις ανάλογα με το ανθρώπινο δυναμικό».
Την ίδια άποψη υποστηρίζει και ο Ρόσι: «Συζητάμε πολύ στο να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τη μοτοσικλέτα και γνωρίζω ότι η Ducati δουλεύει πολύ αλλά δεν γνωρίζω κάτι για αλουμινένιο πλαίσιο ή άλλες λύσεις. Για μένα καλό είναι να δουλέψουμε σε δυο διαφορετικά δίκυκλα. Μπορείς να δοκιμάσεις μερικές αλλαγές για να βελτιώσεις την απόδοση, αλλά για μένα είναι πιο έξυπνο η Ducati να επικεντρωθεί σε κάτι διαφορετικό για το μέλλον».
Δείτε στο video την πρώτη επαφή του Ρόσι με την GP12 από τη Χερέθ.