Οι μεταγραφές στα MotoGP
Ποιοι αναβάτες μένουν και ποιοι φεύγουν από τα MotoGP την επόμενη χρονιά; Ο αγώνας στο Μπρνο (λόγω ημερολογιακής του θέσης) γίνεται το κέντρο ειδήσεων πριν την εκκίνησή του.
Οι πρώτες πληροφορίες δείχνουν πως οι Τόνι Ελίας, Λόρις Καπιρόσι και Ράντι Ντε Πουνιέ θα είναι εκτός ομάδων. Βέβαια υπάρχει το πρωτάθλημα Superbikes αλλά είναι πολύ νωρίς για κάτι σίγουρο και εκεί.
Ας δούμε πως διαμορφώνεται η κατάσταση στις ομάδες.
HONDA
Σύμφωνα με τον Σουέϊ Νακαμότο (αντιπρόεδρο του HRC) το 2012 θα υπάρχουν μόνο δύο εργοστασιακοί οδηγοί στην ομάδα. Έτσι οι Κέισι Στόνερ και Ντάνι θα μείνουν στην ομάδα. Σε σε συζητήσεις με την LCR είναι ο Αντρέα Ντοβισιόζο. Την επιλογή να μείνει με την ομάδα Gresini έχει ο Μάρκο Σιμονσέλι.
YAMAHA
Στην εργοστασιακή ομάδα οι Χόρχε Λορένθο και Μπεν Σπις έχουν διετή συμβόλαια. Έτσι μένει μόνο η Tech3. Ανάμεσα στους Κόλιν Έντουαρτς και Καλ Κράτσλοου, πιο πιθανό είναι να φύγει ο Έντουαρτς, αφού ο Κράτσλοου είναι το αγαπημένο παιδί του του BBC, που δίνει λεφτά στην Dorna για τηλεοπτικά δικαιώματα και θέλει να έχει έναν Βρετανό στους αγώνες.
DUCATI
Η Ιταλική βρίσκεται στο επίκεντρο της φημολογίας, μετά τα όσα είπε ο Μάρκο Μελάντρι για τον Βαλεντίνο Ρόσι (ότι ο Ρόσι ζήτησε μια Honda από τον Gresini). Οι Ρόσι και Χέιντεν έχουν συμβόλαια και με τους δύο αναβάτες και τώρα ετοιμάζουν την GP12. Σημαντική λεπτομέρεια, αποτελεί το ότι δουλεύουν για την Ducati οι Μάρκο Παλμερίνι και Λιμπεράτι οι οποίοι ήρθαν από την Aprilia για να δουλέψουν στο πλαίσιο.
SUZUKI
Εδώ δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για το μέλλον. Η Ιαπωνική εταιρία ίσως συνεχίσει να αγωνίζεται με τον κινητήρα των 800κ.εκ, αφού προς το παρόν δεν έχει παρουσιάσει κάποιο κινητήρα 1000 κ.εκ, ούτε σε ιδιωτικές δοκιμές. Πολύ πιθανόν ο Αλβάρο Μπαουτίστα να μείνει ελεύθερος ή να οδηγεί για κάποια από τις ιδιωτικές ομάδες της Honda.