Opel Mokka 1.4T 4x4: Όπως πρέπει… (photos)

Opel Mokka 1.4T 4x4: Όπως πρέπει… (photos)

Ένα SUV με «κρατημένες» διαστάσεις και μικρό κινητήρα είναι ιδανικό για την Ελλάδα.

Κοιτώντας το Mokka αντιλαμβάνεσαι άμεσα τι «θέλει να πει ο ποιητής» με τον όρο  compact SUV. Το σύνολο δείχνει πιο μυώδες χάρη και στη διχρωμία με τα άβαφα μέρη των προφυλακτήρων, τα τόξα πάνω από τους τροχούς, τα πλευρικά μαρσπιέ και οι ράγες οροφής. Το ρόλο τους παίζουν και η απόσταση από το έδαφος, οι μεγάλοι τροχοί αλλά και η σχεδίαση του αμαξώματος με τις ακμές και την έλλειψη καμπύλων. Το αποτέλεσμα είναι σύγχρονο και καλαίσθητο. Στο εσωτερικό η μανιέρα του Astra στο ταμπλό και ο πλούσιος εξοπλισμός κάνουν το Mokka να φαίνεται premium.

Οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές (356 λίτρα) είναι καλοί και μόνο στην περίπτωση που πίσω θελήσουν να κάτσουν τρία άτομα άνω του 1,80 μ. θα υπάρξει σχετικό πρόβλημα που θα αφορά κυρίως το διαθέσιμο χώρο για τα πόδια τους. Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων με τη χρήση turbo και τους 140 ίππους είναι αρκετός για τα 1.425 και πλέον κιλά του Mokka. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με την καλή κλιμάκωση ικανοποιεί συνολικά και ταιριάζει με το ύφος της κατασκευής καθώς βοηθάει στην εκμετάλλευση της ισχύος και της ροπής των 20,4 kgm (από τις 1.850 έως τις 4.900 σ.α.λ.). Το πόσο καλά τα καταφέρνει αντανακλάται στις επιδόσεις που ανακοινώνει η Opel, όπου για τα 100 χλμ./ώρα από στάση χρειάζονται 9,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου είναι 195 χλμ./ώρα.

Στο δρόμο το Mokka εμπνέει σιγουριά και το πλαίσιο σε συνδυασμό με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση προσφέρει την αυτοπεποίθηση που επιθυμεί ο οδηγός ενός SUV για να ξεπερνάει τις όποιες δυσκολίες. Οι κλίσεις του αμαξώματος υπό πίεση φανερώνουν τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης που καταφέρνει και διατηρεί σε πολύ καλό επίπεδο την άνεση των επιβατών ακόμα και σε κακό τερέν. Σε καλή άσφαλτο το Mokka εμφανίζει τυπική συμπεριφορά για τετρακίνητο με την υποστροφή να είναι η πρώτη παρενέργεια όταν το όριο ξεπεραστεί. Ούτως ή άλλως, το ESP δίνει πάντα λύσεις, προλαβαίνοντας σε ακραίες καταστάσεις ακόμα και τη μετάδοση μέχρι και τους 50% της ροπής στους τροχούς του πίσω άξονα.

Μια κατανάλωση περί τα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα είναι εφικτή όταν το κυρίως «πιάτο» των μετακινήσεων είναι σε ανοιχτό δρόμο με σταθερή ταχύτητα κίνησης. Στην πόλη η κατανάλωση αυξάνει αρκετά και πολύ σπάνια θα περιοριστεί κάτω από τα 8,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Η τιμή αγοράς του Mokka είναι ένα ακόμα καλό στοιχείο του μοντέλου, καθώς τα 21.490€ με απόσυρση για τη βασική έκδοση δημιουργούν ένα πολύ καλό συντελεστή value for money που είναι πολύ σημαντικό στην εποχή μας.



Euroleague: Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έδωσε τα χέρια με την Παρτιζάν για νέο συμβόλαιο
Euroleague: Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έδωσε τα χέρια με την Παρτιζάν για νέο συμβόλαιο
Το "next stop Paris" του Πετρούνια!
Το "next stop Paris" του Πετρούνια!
Super League: «Μάχες» παραμονής σε Πανθεσσαλικό, Καισαριανή και Αγρίνιο
Super League: «Μάχες» παραμονής σε Πανθεσσαλικό, Καισαριανή και Αγρίνιο
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Κρίνεται ο τίτλος στη Volley League γυναικών | Πού θα δείτε το Game 5
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Κρίνεται ο τίτλος στη Volley League γυναικών | Πού θα δείτε το Game 5
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved